Všetko o nákupe
Slovenská pošta - doručenie na adresu
Maximálna možná hodnota zásielky je 1500€.
Pokiaľ nebude možné odoslať Vašu objednávku ako jeden balík, odovzdáme ju na doručenie spoločnosti UPS.
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku (nájdete ho v nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky v sekcii Faktúry aj vo svojom mailboxe) vyhľadať Vašu zásielku na stránkach Slovenskej pošty - sledovanie zásielok.
Na čo musím dať pozor pri preberaní zásielky od prepravcu a čo mám robiť keď je zásielka poškodená?
Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravca neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený alebo je porušená originálna páska Alza.cz, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás prostredníctvom kontaktného formulára. Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. V prípade potreby neváhajte využiť zákaznícku linku Slovenskej pošty 0800 122 413.