FAP Filter-katalyzátory
Ponúkame Vám čistenie alebo renováciu FAP filtra
Ceny sú najnižise na trhu , ponúkame Vám vysokú kvalitu !!!
Peugeot, Citroen, Ford, Volvo, Fiat. aj ine
Existujú dva druhy EOLYSu (aditíva)
Generácia 1: rv. 2000 - 2002 (do ORGA 9491) označenie DXP42
Generácia 2: rv. 2003 (od ORGA 9492) označenie EOLYS 176, náhrada od citroenu Infineum F7995
ORGA 09492 je 4. November 2002
DXP42 sa dodáva v 4.5l nádobe
EOLYS 176 v 3l alebo 1l nádobe, ako plniaca sada.
Všetky FAPom vybavené autá by mali mať 5L nádobkou na aditívum,
pričom menšia kubatúra uvedená po r.2004 (1.6HDi) má len 3L nádobku.
Spotreba aditíva záleží od spotreby paliva, čo je dosť logické.
(FAP - Filtre a particules) filter pevných častíc slúži na zachytávanie znečisťujúcich sadzí (čierneho dymu).
Pomáha dosiahnuť zníženie emisií pevných častíc o viac ako 95%.
Filter pevných častíc je obvykle umiestnený za oxidačným katalyzátorom, v spoločnom valcovitom púzdre. Štruktúra filtra umožňuje pri priechode výfukových plynov účinne zachytávať pevné častice. Častice sa vo filtri krátkodobo zhromažďujú a po určitej dobe sa spalujú, čím dochádza k regeneracii filtra.Tento proces pri bežnom prevoze neovplyvňuje chovanie motora ani vozidla.
Sú emisné systémy, ktoré používajú aditívum k regeneracií Eolys dpx 42, Eolys 176 , Eolys infineum F7995, Eolys powerflex (Peugeot, Citroen, Ford, VW-group, Volvo, Mazda), alebo fungujú bez aditíva, takzvaný "suchý systém"(BMW,Ford,W-group...).
K dosahovaniu optimálnej regenerácii sú potrebné:
1. doplnkový vstrek malého množstva paliva (oneskorený vstrek) na zvýšenie teploty vo výfukovom systéme. Existuje variant, ktorý používá ďalší vstrekovač na zvýšenie teploty. Je umiestnený pred Fap filtrom a umožnuje regeneráciu aj pri stojacom vozidle napríklad na križovatke.
2. vstrek veľmi obmedzeného množstva prípravku Eolys do nafty v nádrži. Slúži na zníženie bodu vzplanutia, z 550 °C na 450 °C.
Po určitej dobe, alebo po dlhodobej poruche systému filter sa opotrebuje a je potrebné ho nahradiť novým (prípadne repasovaným). Na repasovanie filtra vypracovali rôzne metódy, výsledkom ktorých je jednoduchšia a lacnejša repasácia nenáročná na vybavenie. Postup je: odmontovať, naliať do filtra prípravok, výplach horúcím vysokotlakovým čisťičom, tepelné spracovanie, namontovať.
Bez používania tohto prípravku výsledok je podobný vynútenej regenerácii filtra.
Tento proces je známy ako "filtrová regenerácia" plynov. Síra v palive dokáže výrazne ovplyvňovať funkciu tohto filtra, no všetky štáty sa už snažia obmedzovať, alebo úplne eliminovať poskytovanie takejto nafty na trhu.
Varianty Filtrov pevných častíc
Na rozdiel od Katalyzátorov, kde je prietok plynov pomocou zariadení, je to u DPF odlišné. Plyny prechádzajú cez motorovú časť samovoľne, rozdielnou rýchlosťou podľa prietoku spalín, čo môže v konečnom dôsledku váš motor buď obmedziť, alebo pri pomalšej mestskej jazde motor aj poškodiť.
Od filtrov sú požadované nároky najmä na :
- Jemná filtrácia
- Minimálny pokles tlaku v potrubí
- Nízke náklady
- Vhodný pre hromadnú výrobu
- Trvanlivosť výrobku
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka
- TOP produkt
- Akcia
- Novinka