in_pro_dip_removable_spray

 

Naši partneri

slov led

Commander logo

 

 

NOVINKY

arr3arr3Akcia na autoklimatizácie Čistenie autoklimatizácii zdarma pri kúpe čističa klímy !!!!!! Zapácha Vám klimatizácia v aute?... arr3Ponuka, ktorú je škoda odmietnut...Ponuka, ktorú je škoda odmietnut... PRIPRAVILI SME PRE VÁS PONUKU,...

TOVAR V AKCII

Extra cena € 11,60 (Sk 349,46)
imgempty do košíka:
Extra cena € 13,15 (Sk 396,16)
imgempty do košíka:
Extra cena € 181,00 (Sk 5 452,81)
imgempty do košíka:

KONTAKTY

Sivak-cars Sivák Marián
Gorkého 17
052 01 Spišská Nová Ves
tel: 0915 377 999
sivaksvk@gmail.com
IČO 10761055
DIČ SK1020684302

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Extra cena € 74,00 (Sk 2 229,32)
imgempty do košíka:
Extra cena € 43,00 (Sk 1 295,42)
imgempty do košíka:
Extra cena € 49,60 (Sk 1 494,25)
imgempty do košíka:

 

 


O firme / Reklamácie

V tejto sekcii nebol nájdený žiaden tovar.


Pridelenie reklamačného čísla (RMA)

  • RMA je identifikačné číslo, pod ktorým môžete v celom priebehu reklamačného procesu sledovať stav konkrétnej reklamácie. Odkaz na RMA číslo vylučuje nedorozumenie a nepresnosti, zrýchľuje komunikáciu. Počas pridelenia RMA čísla prebehne niekoľko kontrôl (overenie, či je tovar zakúpený v Sivak-Cars či je ešte v záručnej lehote atď.).

  • RMA číslo si môžete vytvoriť sami pomocou našej www stránky. Stačí použiť svoj nákupný login, prihlásiť sa pod svojim heslom a tu vyplniť požadované údaje podľa jednoduchého návodu.

  • S týmto RMA číslom potom stačí tovar priniesť osobne na ktorúkoľvek našu prevádzku alebo balíkom poslať na centrálu spoločnosti.

  • RMA číslo nie je podmienkou pre prijatie reklamácie.

Odoslanie reklamácie

  • Pokiaľ budete Váš tovar posielať poštou či prepravnou spoločnosťou, musí byť na balíku zreteľne vyznačené RMA, pod ktorým je chybný tovar zaevidovaný. Ak bude v jednom balíku viacero reklamácií, je nutné každú jednu z nich označiť RMA číslom a RMA čísla napísať aj na balík.
  • Pokiaľ nemáte vytvorené RMA číslo pre reklamovaný produkt, je nutné priložiť doklad o nákupe tovaru, dopis s presným popisom vady a s platnými kontaktnými údajmi.

Priebeh reklamácie

  • O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými emailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola u nás prijatá do systému; že bola vybavená; že Vám bola odoslaná alebo si ju máte možnosť vyzdvihnúť.

  • Kedykoľvek si taktiež priebeh celého procesu môžete overiť pod RMA číslom na našich www stránkach (na rovnakom mieste kde ste si RMA číslo pridelili).

 

Čo robiť keď

… dodávka tovaru nesúhlasí s nákupným dokladom (obdržali ste iný tovar, v dodávke niečo chýba)

Kontaktujte nás prosím pomocí kontaktujte nás. kde uveďte číslo nákupného dokladu, nadbytočný alebo chýbajúci tovar či príslušenstvo, svoje meno a priamy kontakt na Vás. Reklamáciu chybnej dodávky tovaru je nutné zaslať deň prevzatia tovaru. Budeme Vás kontaktovať najneskôr nasledujúci pracovný deň.

… je dodávka mechanicky poškodená (zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov)

Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcoom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom Sivak-Cars, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci má právo odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky. 
 
UPS
Tovar je v plnej výške poistený, je však nutné ho skontrolovať pri prevzatí od prepravcu. Neskoršie reklamácie prepravca UPS neuznáva. Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo je porušená originálna páska Alza.cz, tovar od prepravcu neprevezmite a informujte nás pomocou kontaktu Prepravcovia sú však veľmi spoľahliví, ide o mizivé percento reklamácií. V prípade potreby neváhajte využiť zákaznícku linku spoločnosti UPS (02) 16 160. V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte po jeho prevzatí, je nutné do 24 hodín zaslať vypísaný  Zápis o reklamácii zásielky na adresu zs@intime.sk.
 
Gebrüder weiss
Tovar je vždy nutné prekontrolovať vo chvíli, keď ho zákazník preberá od prepravcu. V prípade poškodenia obalu alebo samotného produktu, vyplniť výhradu do preberacieho protokolu prepravcu a následne nás kontaktovať pomocou kontaktu
 
V prípade, že nie je spísaná výhrada v protokole prepravcu ohľadne poškodeného obalu či produktu, je brané, že bol tovar prevzatý nepoškodený a zákazník sa vystavuje nebezpečenstvu zamietnutia reklamácie.
 
Slovenská pošta
Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie/úbytok tovaru, až po odchode prepravcu, reklamáciu uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní, na Vašej pobočke Slovenskej Pošty. Budete potrebovať kompletné balenie zásielky, faktúru k tovaru a OP.
Pracovník pošty s Vami spíše zápis o škode a protokol o uplatnení nároku na náhradu škody. Následne oznámte podrobnosti pomocou kontaktu (uveďte číslo nákupného dokladu, čo konkrétne nie je v poriadku a v neposlednom rade taktiež kontakt priamo na seba). Náš pracovník vybavujúci škody Vás bude do 24 hodín informovať o ďalšom postupe.

… ste si prevzali tovar osobne a napriek tomu ste doma zistili, že je mechanicky poškodený

Vzhľadom k dlhej ceste, ktorou k Vám tovar musel doraziť, sa to bohužiaľ môže stať. Aby sme však mohli takúto reklamáciu riešiť, je bezpodmienečne nutné písomne oznámiť túto skutočnosť na rsivak@sivak.sk a to v daný pracovný deň.

… je tovar nefunkčný a vy ho potrebujete reklamovať

Ako postupovať pri zadávaní reklamácie zistíte na sivak@sivak.sk

 

Odporúčame!
Tovar, ktorý má v zozname autorizovaných servisov uvedené priame servisné zastúpenie pre SR, doporučujeme reklamovať tovar priamo tam. Celý proces prebieha výrazne rýchlejšie, pretože nejednáte cez prostredníka, ale napriamo. Vzhľadom k tomu, že každý z týchto výrobcov vyberá svoj autorizovaný servis veľmi starostlivo, sú ich služby na dobrej úrovni a poskytnú Vám kompletný komfort, ktorý výrobca ponúka (veľmi často oprava u zákazníka alebo výmena ihneď, apod.) Viac informacií na sivak@sivak.sk

Ak budete Váš tovar posielať poštou alebo kuriérom, musí byť na balíku zreteľne vyznačené RMA číslo, pod ktorým je tovar evidovaný. Ak v jednom balíku bude viac reklamovaného tovaru, je nutné zreteľne označiť RMA číslom ako jednotlivé reklamované tovary vo vnútri balíku, tak aj všetky RMA čísla zreteľne uviesť na balíku. Balík musí obsahovať zoznam tovaru. Vybavené reklamácie Vám budú vrátené rovnakým spôsobom, akým boli do reklamačného procesu predané.

Upozornenie: Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a v hygienicky nezávadnom stave. Spoločnost Alza.cz a.s. je oprávnená odmietnuť prevzatie do reklamačného procesu tovar, ktoré nebude spĺňať vyššie uvedené zásady hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatreniach proti prenosným chorobám).

O priebehu celej reklamácie budete informovaní automatickými emailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná, alebo že si ju máte možnosť vyzdvihnúť v našej pracovnej dobe v priestoroch výdajného miesta v Bratislavae.

Kekykoľvek si taktiež môžete priebeh celého procesu overiť práve pod RMA číslom na našich www stránkach (na rovnakom mieste, kde ste si RMA číslo pridelili).